mandag 7. februar 2011

Portrett i ulike settinger

I dag har vi vært i fotostudio og ute i et skur som ligger nærme skolen. Dette har vi gjort for å se hvordan de ulike settingene påvirker bilde. Vi fikk beskjed at vi skulle ta portrett bilder og resultatet ble veldig ulikt.

Først var jeg i fotostudio med Frøya, Ine Beate, Cathrine og så fikk vi besøk av Pernille og Jannicke. Da det var min tur til å ta bilder ville jeg prøve portrett biler av en gruppe. Portrett trenger ikke bare være av 1 person.

Dette er bilde av firerbanden Jannicke, Pernille, Ine Beate og Frøya. På gruppe bildene har jeg ligget på gulvet slik at jeg får enn spennende vinkel på bildet. Og det siste bildet måtte jeg bare ha med for det var så søtt.









Etterpå gikk meg og Cathrine ut i skuret for å ta noen spennende portrett bilder. Skuret er ganske falleferdigt og har mange spennene bakgrunner, en perfekt plass til å ta portrett bilder. Som du kan se så har vi brukt alt fra murvegger til plastik som henger fra taket. Da vi brukte plastiken som et filter. Og alt dette gav en kul effekt til bildene


             

             

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar