mandag 14. mars 2011

Det beste bildet - 14 mars 2011

Denne gangen sto det mellom 2 bilder på hva som skulle bli det beste bildet. Men jeg endte opp med dette bildet som det beste bildet. Det jeg liker med bildet er måten skyggen faller på føttene mine og teksturen i teppet som er bak. Selv om bakgrunnen er litt redigert så gjør det bare bildet til det flotte bildet det er. Måten jeg har plassert bena minne har jeg hentet inspirasjon fra 50-tallets glamour.
Det å ha den rødfargen i bakgrunnen gir liv til bildet, og framhever objektet.
Dette bildet er et anderledes selvportett ved at det ikke er bilde av ansiktet mitt men føttene mine og mine favoritt sko. Jeg mener dette forteller mer og meg enn et bilde av ansiktet mitt. Bildet viser at jeg er glad i å pynte meg, ga ut og litt små vill med leipardmønsteret. Jeg elsker å kjøpe sko med høye heler, jeg elsker hva noen høye heler gjør for føttene mine.
Når jeg har jobbet med dette bildet har jeg lært mer om redigering, selvutløseren på kameraet og hvordan å plassere lyset.

1 kommentar: