mandag 30. mai 2011

The finale piece

Da var det søren meg dette året og ferdig og vi er ferdig med vidaregående skole. 13 år skolegang er ferdig og vi skal ut på nye eventyr. Jeg kan si at dette har vært et av de beste faget jeg har hatt i år og ha virkeligt vekket lysten for fotografering. Jeg har tatt mange bilder, lært meg hvordan jeg bruker kameraet og funnet ut at jeg liker best å ta bilde av naturen. Dette komme nok godt frem i bildene på denne bloggen.

Det har vært et spennende år med mye forskjelligt, vi har vært på utflykter, tatt bilder ute og inne, så har vi så klart trykket litt. Dette kan jeg takke den flotte læreren vi har hatt, men og gruppen som har jobbet hardt og gjort at dette faget har vært så bra som det har vært.

Til slutt vil jeg bare si takk for meg og for et spennende år. Så får vi se hvor veien bærer videre.

Bilde er tatt med Cannon EOS 500D
Lukkertid: 1/40 Blender: f/5,6 ISO: 1600

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar